dilluns, 25 de gener del 2010

Cuina


Dissabte no sabia massa què fer per sopar i finalment, em vaig decidir per una cosa senzilla, tot i que laboriosa: truita de patates i pizza.La truita amb ous i patates nostres, clar, però aquest cop amb patates liles. Ara estan de moda les patates xips d'aquest color, busqueu-ne i segur que en veieu en alguna botiga de 'delicatessen'.


Li van donar un sabor especial a la truita, com dolç, a banda de donar un color que semblava d'albergínia. Bona!

A la pizza ja li he trobat el truc, la massa surt molt bona i només cal pensar què hi posem pel damunt. De vegades, alguna cosa que ha sobrat del dia, com verdura, per exemple, o una mica de carn. Bé, ja sabeu es pot fer pizza de tot, això sí, la base una bona salsa de tomàquet casolana i molt formatge ratllat pel damunt (si és de Casa Mateu, millor ;-)

I avui, que tenia temps, magdalenes. Sempre m'agrada tenir feta alguna coca o similar, per berenar (costum inqüestionable!) i per si arriba algú per sorpresa...
Bon profit!
Núria

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Ja veig jo que tu ara fas campanya per l'estòmac eh? Aquestes patates no les havia vist mai, ni xips ni de cap manera. Això dels Pallars és tot un descobriment en tots els àmbits!!!
Jo per sorpresa no crec que pugi, t'avisaré ben avisada perquè em tinguis un "manjar" preparat de cullo de mico.

Casa Massa ha dit...

Aquestes patates ens les van portar d'Alemanya, i mira, les hem plantat a l'hort i ja és el segon any que en tenim.

Sí, aquesta gran distància fins al Pallars és el que té, que ningú no hi arriba per sorpresa ;-)

mustapanki ha dit...

Osti, vols dir que no són de Chernòbil aquestes patates???