dijous, 17 de juny del 2010

Sense cobertura, sense telèfons...

Ja fa quatre dies que estem sense cobertura de telefonia. Ahir, per fi, vaig aconseguir parlar amb algú de Movistar. De fet, amb dues operadores realment agradables. Sort, perquè 40 minuts (!!!!) al mòbil són bastant insoportables (si és que no parles amb algú interessant...).
Més d'una vegada vaig estar a punt de penjar, però veia que anaven resolent i finalment van arribar a les incidències. Em van dir que 'hay una avería severa en una antena de Sort y desde el lunes están trabajando en ello'. Pues nada, disculpas en nombre de Movistar y gracias por su paciencia.

Estic una mica desesperada perquè a banda de no tenir mòbil, tampoc no funciona el fix. Com que no tenim una línia 'normal' (que ens permetria tenir ADSL), funciona per 'track' que encara que és un número de fix, va per cobertura de mòbil. I ja ho tenim, no va res de res.
De tant en tant, entra algun sms i puc veure trucades perdudes, i en un punt del segon pis, hi ha una mica de cobertura a estones.
A nivell personal, mira, però clar, per la feina necessito el telèfon!
Sort d'internet, que permet confirmar reserves, a banda que no sentir-se incomunicat del tot.

No sé, suposo que m'hauré d'esperar però no molts dies més...
En fi, és que ho volem tot, jeje ;-)

Núria

3 comentaris:

Len0re ha dit...

El mal temp que es resisteix a anarse'n...

OLGA ha dit...

Igual et serviria l'skype per dies d'emergència... almenys per poder trucar tu

Casa Massa ha dit...

A mitja tarda han sonat els telèfons!!! Bien, bien!

LenOre: sí, no acaba d'arribar la caloreta...

Olga: ok, sí, no hi he pensat!