dijous, 13 d’octubre del 2011

Incendi a Soriguera



Aquest migdia ha començat un incendi a Llagunes, al costat de Sort i al municipi de Soriguera. Des d'Estac, el panorama era desolador. Teníem una vista privilegiada i ja a la tarda es veia com anava avançant. El pitjor ha vingut al vespre, quan s'ha fet de nit. Des de la carretera d'Estac, es veia clarament el foc per una banda i la claror pel darrera la muntanya, que evidenciava que no estava controlat. Des de casa, fins fa una estona, vèiem la claror  vermella i la fumera que pujava amunt. Fa força vent i sembla que serà una nit llarga pels bombers.
Ànims!

 

4 comentaris:

Laura T. Marcel ha dit...

Quina pena em fan aquestes coses! I en aquesta època de l'any que ja no tocaria patir pel foc! Com s'agrairia una mica d'aigua. I segur que caurà quan menys vulguem.
(Ostres, quina causalitat, la paraula clau que em surt per escriure és redwater)

Tina ha dit...

Vaig sentir la notícia i vaig pensar en vosaltres.
És molt trist veure tot el que passa amb els incendis.
M'alegro que s'hagi controlat. Realment si seguim amb aquest clima...

Hotel Seixes Bagergue ha dit...

Un incendi sempre es una gran tristesa i mes, aquest tan gran! He vist la destrosa en directe. Pero les fotos son colpidores i tristament boniques.
Com va per allà? Pe aqui bé. Salutacions. Carrrrrrmen

Casa Massa ha dit...

Doncs el van controlar l'endemà. Ara sí, fa peneta.
Per aquí ja ha començat a fer fred, sobretot als matins i a la nit. Suposo que ja era hora....!