dimarts, 20 de gener del 2009

Ja era hora


Potser sí que era hora que em posés a escriure alguna cosa, ni que fós per estrenar el 2009!
És que dec estar com el temps, mig grisa i mig congelada... Ahir va fer un dia boirós, gris, fred, tan tapat que gairebé no vèiem les cases del davant.
Semblava que suràvem dins un núvol! I a més, plovia.
Vaig estar amb els dos nens a casa, malalts, bona manera de començar la setmana.
Tot el dia pel sofà...
Avui ens hem llevat amb sol, però de seguida s'ha tapat i ha començat a caure aigua-neu. I així fins que s'ha fet de nit.
Sort que el cap de setmana va ser esplèndid i vam agafar energies!

Enguany està fent un hivern de veritat, sort que ja és el segon i estem bastant adaptats al medi, sinó... no sé si hauríem aguantat. Sí, oi? Segur que sí.
En fi, que aquest temps gris no sigui cap mal presagi per la resta de l'any.

La foto no és d'avui, però ja veieu, continua el cel gris ;-)

Núria

4 comentaris:

Tina ha dit...

Doncs sí, ja m'estranyava que haguessis abandonat el blog...
Hi pensem sovint en vosaltres perquè aquest hivern no para de fer fred i fred... i nosaltres vivim a la costa!!
Records. TINA

Casa Massa ha dit...

Prometo continuar, veig que tinc lector/es addictes, ja m'agrada ;-)

Teresa ha dit...

Jo no volia ser incisiva com sóc a vegades però la veritat és que he estat a punt d'enviar algun comentari per punxar-te a escriure.
Ja veig que el fred us ho ha mig congelat "tot". La veritat es que aquests any està fent un hivern de debó i com que no hi estem acostumats ho portem com podem, i suposo que vosaltres, és clar, encara més. Però res, que això s'acabarà aviat i començarà l'esplendor de la primavera i ja et veig fent poms de flors per tot arreu. I escrivint poemes, si cal.
Abriguu-vos bé i ànims.

El Gripau Blau ha dit...

doncs sí, tal com expliqueu, l'hivern de debò l'ha fet aquest any. Visca!
Ara, pels que viviu a la muntanya, sort que esteu adaptats que si no.... bé us tocaria fer-ho ara, oi?
Apa, ànims i escriu que des d'aquí, jo també vaig llegint el bloc. Elena.