diumenge, 25 de gener del 2009

Pensaments

No, no em posaré filosòfica... només em refereixo a les flors. En tenim als balcons, des que els geranis van començar a passar fred. Com que els pensaments aguanten molt i molt bé les gelades, en vaig posar als balcons per veure flors tot l'hivern.
I són el meu termòmetre. Només cal mirar-los a primera hora del matí: si estan matxucats és que ha gelat de valent, si s'aguanten drets és que la nit ha estat benevolent. Llavors si surt el sol, aixequen el cap i es posen bonics bonics.

Doncs sembla que vaig parella amb els pensaments, si el dia és fred i gris anem fent i, en canvi, si surt el sol ens posem alegres i ben guapetes ;-)


Fa un parell de dies que va fer un sol esplèndid i vaig aprofitar per fer fotos.
Avui ens hem llevat amb un dia força bo però al migdia s'ha capgirat i ara, torna a nevar. És negra nit però es comença a veure tot el paisatge blanc altre cop. Fa tot just una hora que neva i ja tenim quatre dits de neu...
Sorpresa demà al matí, potser no caldrà llevar els nens?



Núria

3 comentaris:

latomia ha dit...

Quines flors més boniques que tens i amb la neu de fons farà molt bonic. Saps aixó que el temps influeix et diré que ens pasa a molts, mira dissabte no sé com vas anar de vent per Estac però per Barcelona que no estem gaire acostumats va ser mogudet (aparadors sencers trencats, mercats sense sostre, motos per terra...)Vaig pensar amb la Costa Brava i la Tramuntana... quin mal de cap tant xiulet oi?
Bé maca cuideu-vos molt i a veure si t'arriba el meu comentari i algun altre cop t'escriure. Fins un altre
Laura

Imma ha dit...

Ja teniem ganes de tornar a llegir alguna entrada al blog!! així que a fer els deures que ja som uns quants/es que us seguim !! les fotos dels pensaments maquíssimes!
molts records i fins aviat
Imma i companyia

Casa Massa ha dit...

Ei, estic contenta amb els vostres comentaris. M'animen a seguir ;-)
Petons