diumenge, 1 de març del 2009

Labors














Va per l'Imma i la Marta.
Fa unes setmanes que he començat un curs gratuït de patchwork, que organitza l'Ajuntament de Soriguera. Es veu que hem tingut sort i aquesta vegada a banda de les classes també ens han donat el material.
Estic contenta perquè feia temps que volia provar-ho i jo sola no trobava el moment. Ara m'ha vingut perfecte perquè tinc més temps que a l'estiu quan volia començar i a més, som un grupet de dones, que és més distret.
Haig d'agafar el cotxe uns quaranta minuts però m'agrada. Aquí, els cursos tenen una part de socialització interessant per totes. I a més, serveix per estar al corrent, perquè mentre cosim ja se sap que podem anar xerrant, només cal vigilar de no punxar-se... ;-)

Quan acabi el coixí-manta que fem, tinc unes nines per continuar. I també algun jersei de mitja que sempre tinc començat...

Núria

6 comentaris:

El Gripau Blau ha dit...

Mira, és una bona manera de fer safareig... Petons!

latomia ha dit...

Noia a veure si tindrem una modista a la família que faci competència a la meva mare. Ja saps tot plegat...FANTÀSTIC.
Avui anem a plegar carmels per Gràcia ja que és S.Medir si no fós per la distància diria a la Magalí i l'Oriol que s'animessin però segur que ells ara tenen moltes coses per cel.lebrar oi? Un petó graaaaaaaaaaaaaan.

Imma ha dit...

Benvinguda al món del patchwork!!! ja veuràs com t'enganxes,...Jo estic amb un grupet de dones aqui a Cardedeu i la veritat és que, a part de cosir, riem molt i ens ho passem molt bé!!! una mica de "teràpia" ens va bé a totes!!
Molts records
Imma i companyia

marta ha dit...

Hola! Feia dies que no llegia el blog.Fantàstic! Jo també vaig començar amb un coixí manta i em va agradar tant que ja fa 3 anys que cada dimecres vaig a classe! Ja veuràs cada dia voldràs fer més i més coses. Ah! Aquest divendres vaig al Festival de Patchwork. Ja et passaré fotos i a veure si trobo les robes pel teu bolso! (Encara hi penso!)
Un petó ben gros de tota la familia de Granollers

Casa Massa ha dit...

Marta, tens raó: ja penso què més coses puc fer!!! Vaig veure un davantal que em va agradar molt, ara si és bonic no el voldré embrutar...
Petons per tots també!

Imma ha dit...

Hola! Núria en sé d'un que té el davantal a la cuina penjat per què fa maco!! aquest cap de setmana vaig estar a Sitges a la fira de Patchwork i vaig pensar en tú!! Espero que segueixis ben engrescada!!
Molts records
Imma