diumenge, 27 d’abril del 2008

El meu hàmster

Fa un mes que tinc un hàmster. Me'l va donar una amiga del poble que en té i li van criar.

Jo li he posat " Mini " perquè és molt petit, és clar, és una cria. Me l'estimo molt.

Els meus pares em van dir que si no me'l cuidava jo, li donarien a algú altre. I així ho faig: cada cap de setmana li netejo la gàbia, li poso més aigua i més menjar.

Quan anem a dormir ens el mirem una estoneta. És quan està despert perquè durant el dia dorm. Ens acostem a la gàbia i ve a mirar-nos, és un xafarder! Puja i baixa per tots els raconets i llavors s'enfila a la roda i sembla que es torni boig.

L'Oriol a vegades l'agafa i com que l'apreta massa, crida una mica. Pobret! Jo el renyo, però no em fa gaire cas...
Com que abans ens tenia por, ens mossegava una mica i ens espantàvem, llavors el deixàvem anar de cop. Però ara, ja s'ha acostumat a la nostra mà i ja no crida.

Magalí

4 comentaris:

marta ha dit...

Hola Magalí!

El Mini està precios! Encara el sentiu a la nit com dona voltes dins la roda?
Ah! Els hamsters de l'Aniol i l'Uriel també han criat! Així que si vols companyia pel Mini ja ho saps parla amb la teva tieta!
Un peto ben gros per tota la familia.
Marta.

Magalí ha dit...

Hola! Sí, encara roda totes les nits. Per cert, sí que en volem un per l'Oriol.
Gràcies i petons, Magalí

FANI ha dit...

Hola familia, com esteu?
Sóc la germaneta o cunyada i tieta.
Estic molt contenta que tot us vagi tan bé per allí dalt. La casa us ha quedat molt bonica i nosaltres ens ho vam passar d'alló més bé. L'Aniol i l'Uriel ja volen tornar a pujar a casa dels seus cosinets. Pel que fa al pastís de l'aniversari de l'Esteve només cal veure quina pinta fa a la foto, estava deliciós.
Magalí és cert que els meus hàmsters han criat sis petits, tres de grisos i tres de blancs, quan estiguin preparats per viatjar t'envio els que vulguis i del color que tu i l'Oriol vulgueu.
Records de l'àvia i l'Àngel. Un petó i fins ben aviat.

angel ha dit...

Hola família. Som La Mariona, lÀngel, la Clara i en Pau. Hem passat algun Sant Joan junts a casa de la Teresa i l'Albert a Santa Eulàlia de Ronçana. Felicitats per la nova casa. Ens va fer molta gràcia veure-us al diari 9nou. Quan hem entrat al vostre blog hem descobert que tenim una cosa en comú, EL HAMSTER de la Magalí és exactament igual que el nostre i es diu exactament igual!!!!. MINI. Molta sort en aquest nou projecte. Arreveure.